Tuesday, November 12, 2013

Tizenkettedik resz….most inkabb a mozaikozasrol….(ismet)


Utolag jutott az eszembe, sokszor mondtam az ArchiCAD-es fonokomnek, hogy repulot probalunk eladni bicikli-vevoknek, akik aztan tologatjak az olcson vett repulot a udvaron – csak mosolyogtak ezen, pedig volt benne valami, mar akkor kellett volna ki-szurni a repulo utan vagyokat es hagyni a bicikleseket az Autodesknek…

A baromi kudarcerzet a ket kirugas utan valoszinuleg annak is koszonheto, hogy kozel 20 evi maganprakszis utan, ennel a ket cegnel ereztem csak azt, hogy igazan elvezhetem a munka minden percet anelkul hogy egy ceg eletenek minden-gondjat bajat nekem kellett vinnem a hatamon.

Aztan az is eszembe jutott a minap, hogy amikor kirugott az ArchiCAD akkor kezdtem en igazan neki a mozaikozasnak, amibol aztan komoly csaladi hobby lett, ma ujaraneztem a filmet amit Orsi es Jeno krealt, nagyon orulnek ha masok is megneznek, mert egy csodamese amit az anyamek csinaltak egy par even at a hazunk korul: http://www.youtube.com/watch?v=HfEr5Rgh5sA

Egyebkent az elso kep amelyik megjelenik az elejen, akkor keszult amikor a Graphiszoftos gyaszbol probaltam kimaszni (a ket szep kezem altal) a ket fa Grahamet meg engem jelkepez – a tukor, barki, aki belenez….

Akit meg kulonosebb erdekelnenek egyes  kepek a mozaikokkkal kapcsolatosan, itt is talalhatok peldak ra:



No comments:

Post a Comment