Friday, October 4, 2013

Negyedik resz.

 Negyedik napja a az ehsegsztrajknak es a nap vegen (pontosan este 8-kor) vegett vetettem a praktikumnak egy darabig. Birni, birnam meg egy ideig, de ezek sem teljesen hulyek, tudjak ha nem eszem, nehezebben megy az ugatas, hat igazan csak lottem egy ongolt.
Kozben anyut is megoperaltak, aztan kiderult, hogy megegyre lesz szuksege.  A WC-ben meg nincs  viz.
Na most az utobbi hirert kulonos elnezest kerek, de azert ugy belegondoltam, mi is lesz ha ez eltart valameddig, egy 36 emeletes, min 1000-fos epuletben – melybol 3 all egymas mellett es Graham szerint mindharom foldszintii lobbijaban ugyanaz a jel van kiteve. (a csapbol egyebkent meg folyik a viz);
Szakmailag meg nem nagyon alakul a dolog, legalabb is nem az en elonyomre. Talaltunk itt egy meglehetosen ertelmes fiatal Angol/Kinai ujsagirot, lelkes is – egyem  a szivet, egyeduli baja, hogy csak 3 honapja van o is itt es egy ketto be fogjak fogni a szajat. Volt ugy, hogy less egy kis ‘megegyezes’ a ceggel (Grahama meglatogatta az a pasit akirol a mai blogomban irok) – olyan magas mint o de ketszer olayn szeles. Aztan nem lett a megegyzesebol semmi. Meg lehet, Ketlem.
Viszont a Leighton-rol (az az elozo cegem, es roluk nagyon sok csunya dolgot eddig eloszedtem) verge elkezdett az Ausztral media komolyan irni (rendszervaltas volt!) lehet hogy ennek meg pozitiv kovetlezmenye lesz rank nezve is.
Azon felul, meg kb egy hetig tart a penzunk erre a honapra, mar a lakbert nem tudjuk kifizetni.

Viszont amiota elkezdtem ismet enni e hangulat ismet jobb. (mindenkinel)

No comments:

Post a Comment